Astmul- care sunt simptomele? Soluția- plan personalizat pentru pacientul astmatic în Craiova, la Clinica Speranța

Astmul este o afecțiune în care căile respiratorii se îngustează și se umflă și apare mucus suplimentar.   Poți afla care sunt simptomele , tipurile de astm cât și planul de management personalizat pentru astm din articolul de mai jos.

Simptome

Printre cele mai comune simptome ale astmului regăsim :

• Dificultăți de respirație.
      • Constrângere sau durere în piept.
      • Wheezing la expirare, care este un semn comun de astm la copii.
      • Tulburări de somn cauzate de dificultăți de respirație, tuse sau respirație șuierătoare.
      • Crize de tuse sau respirație șuierătoare care sunt agravate de un virus respirator, cum ar fi răceala sau gripa.

Cum se efectuează spirometria

Există mai multe tipuri de astm. Citește mai departe pentru a afla tipurile de astm .

Tipuri de astm

Există mai multe tipuri de astm :

• Astm alergic
      • Astm non-alergic
      • Astm varianta tusei
      • Astm nocturn
      • Astmul profesional
      • Bronhoconstricția indusă de efort este adesea inclusă și în această listă, deși nu toți cei care suferă de aceasta au de fapt astm.

Mai multe detalii poți afla din articolul din linkul : Mai multe tipuri de astm.

Plan personalizat pentru pacientul astmatic în Craiova

Echipa de medici pneumologi se bazează și pe spirometrie efectuată cu aparatură nouă pentru detectarea modificărilor respiratorii. În cadrul clinicii Speranța, pacientul astmatic beneficiază de plan personalizat pentru managementul astmului. Dintre principalele direcții menționăm :

1. învățarea folosirii medicamentelor de către pacientul astmatic,
    2. controlarea simptomelor,
    3. cât și a factorilor declanșatori ale crizelor de astm.
    4. consiliera pacientului pentru renunțarea la fumat.
    5. consiliere pentru a urma o dietă corespunzătoare .

Se poate elibera scrisoare medicală și, de asemenea,  rețetă compensată. Pacientul cu astm poate să beneficieze de analize medicale cât și de tratamente compensate, dacă este asigurat în sistemul de sănătate.

Atât pentru pacientul astmatic adult cât și pentru pacientul astmatic copil, te poți adresa la Centrul medical Speranța.

Adresa : Craiova. Strada Înfrățirii , numărul 16 .

Programări la 0771493887.

Află mai multe despre pneumologie în link-ul următor – pneumologie.