Intrebari frecvente

Cum mă pot programa pentru o consultație?

  • Sună la numărul 0771 493 887 și un coleg te va ajuta.
  • Apasă butonul „Contact” și completează formularul.
  • Trimite-ne un mail la programari@clinicasperanta.ro, include cât mai multe detalii, și vei fi contact de către unul din colegii noștri pentru a finaliza programarea.
  • Vino la noi în clinică de Luni până Vineri între orele 08:00 – 20:00 și fă-ți o programare la recepție.

Ce documente sunt necesare pentru o consultație?

Pentru a putea fi înregistrat la medic, când vii la o consultație ai nevoie de:

  • cartea de identitate (buletinul), dacă ești pacient adult;
  • certificatul de naștere al copilului, dacă ești aparținătorul unui pacient

În același timp, adu cu tine orice documente medicale sau informații despre istoricul medical al tău / al copilului, sunt importante pentru medicul care te va consulta.

Cum pot achita serviciile medicale de care am beneficiat?

Pentru achitarea serviciilor medicale, plata poate fi efectuată cu numerar sau card, direct la recepția clinicii.

Dacă dorești să plătești serviciile medicale pentru o rudă sau un prieten, poți solicita factura proformă și să achiți cu ordin de plată sau prin transfer bancar, înainte de a avea loc consultația.

Am asigurare medicală privată. Cum procedez?

  • Programează-te în clinică cu cel puțin 24 ore înainte, menționând că ai asigurare privată.
  • Imediat după, ia legătura cu asiguratorul tău și respectă procedura convenită, solicitând programarea la data și ora convenite cu clinica noastră.
  • Vino în clinică la consultație.
  • Dacă ai asigurare privată la un asigurator aflat direct în contract cu noi (Alliantz Tiriac, Euroins, Signal Iduna, SANOPASS), nu ai nimic de achitat și nu e nevoie să faci nimic în plus. Ne ocupam noi de toate formalitățile.
  • Dacă ai asigurare privată la alt asigurator, după ce ai beneficiat de serviciul medical asigurat, noi îți vom emite factura și o anexă la aceasta cu detalierea serviciilor medicale. Vei achita la recepție și apoi, în baza documentelor primite de la noi, îți vei recupera banii de la asigurator.

Ce fac dacă am o urgență legată de un tratament primit în clinică?

  • Dacă ai o urgență, te rugăm să iei aminte că, în cazul în care aceasta îți poate pune viața în pericol, trebuie să suni la 112.Dacă este vorba de orice alt tip de urgență, ai la dispoziție numărul 0771 493 887, la care îți va răspunde un coleg pentru a te îndruma. Nouă ne pasă de sănătatea ta!

Cum se desfășoară o vizită în clinică acum, în perioada de pandemie?

La intrarea în clinică este necesar să ai mască de protecție. Acest lucru este valabil, în acest moment, atât în spațiile interioare, cât și în cele exterioare.

Ți se va lua temperatura cu un termometru fără contact (cu infraroșu) , te vei dezinfecta pe mâini și vei completa formularul standard legat de COVID-19.

 

Apoi vei fi preluat de personalul nostru și condus la cabinetul medicului tău curant. Te ajutăm să te simți bine!