Evaluare post COVID în Craiova

Se știe deja că Coronavirusul vă atacă și vă slăbește imunitatea, în afară de a vă afecta plămânii. Acesta este unul dintre motivele pentru care o stare de sănătate mai precară agravează severitatea Covid.

După ce testele sunt negative  la SARS COV 2 și ați ieșit din izolare, puteți să efectuați analize de sânge   pentru a putea să vă fie evaluată recuperarea  din boala Covid și dacă a afectat sistemul imunitar și, de asemenea, funcționarea actuală a corpului și a organelor.  Inima, de asemenea ar putea să fi avut de suferit.  Coronavirusul dăunează sistemului vascular la nivel celular. De aceea, este esențial să vă analizați sănătatea inimii după recuperarea de la infecția cu Covid.

Unii dintre pacienții , după infecția cu coronavirus s-au confruntat cu complicații post-recuperare.

Se raportează că Covid-19 poate duce la boli prelungite și simptome persistente, chiar și la adulții tineri fără afecțiuni medicale subiacente.

Covid-19 poate crește riscul unor probleme de sănătate pe termen lung care afectează următoarele organe:

• Inima – leziuni ale mușchilor cardiaci, insuficiență cardiacă
    • Plămânii – afectarea țesutului pulmonar și insuficiența pulmonară restrictivă
    • Creierul și sistemul nervos
    • Pierderea simțului mirosului
    • Consecințele evenimentelor tromboembolice, cum ar fi embolia pulmonară, infarctul, accidentul vascular cerebral
    • Insuficiență cognitivă (de exemplu, memorie și concentrare)
    • Sănătate mentală
    • Anxietate, depresie, tulburare de stres post-traumatic, tulburări de somn
    • Musculo-scheletice și altele
    • Dureri articulare și musculare
    • Oboseala cronica

La Centru Medical Speranța vă propunem efectuarea de consultații și examinare fizică efectuată de către medic pneumolog , Electrocardiogramă, recomandare Profil general de screening analize de sânge și urină, testul funcției pulmonare și eventual recomandare de investigații RX / CT torace .

Mentionăm că vizita la medicul pneumolog se poate face și gratuit , pe baza biletului de trimitere de la medicul de familie și a cardului de sănătate. Centru Medical Speranța are contract CAS la specialitatea PNEUMOLOGIE:

De asemenea, vizita la medicul cardiolog va putea să fie efectuată la indicația medicului pneumolog.

Centru Medical Speranța este situat în Craiova, strada Înfrățirii nr. 16.

Sună pentru programare la numărul nostru de telefon 0771493887.

AVEM GRIJA SĂ ÎȚI FIE IAR BINE!

sursa imagine freepick.com