Care sunt simptomele pentru bradicardie?

Cand ar trebui sa te ingrijoreze?
Bătăile rapide îngrijorează adesea oamenii, dar și contrariul poate fi periculos! Ați observat dacă bătăile inimii dvs. au fost vreodată lente?
Se consideră normal ca bătăile să fie cuprinse între 50 și 100 pe minut (bpm). Cu toate acestea, atunci când acestea sunt sub 50 bpm, se caracterizează bradicardie.
Bradicardia poate fi inofensivă, dar în unele cazuri poate pune viața în pericol. Pentru anumite persoane – în special adulți tineri și sportivi instruiți -, ritmul cardiac lent este normal și nu provoacă niciun simptom sau probleme de sănătate.
Pentru alții, bradicardia poate provoca simptome, cum ar fi amețeli sau leșin, care ar trebui analizate și tratate. Atunci corpul nu primește oxigenul de care are nevoie, deoarece acțiunea de pompare a inimii este încetinită.
În această afecțiune, pacientul poate prezenta unele simptome și semne asociate, cum ar fi amețeli, dureri în piept și leșin, dar bradicardia poate fi asimptomatică, ceea ce crește riscul.
Semne si simptome
    • Senzație de ameteala, slabiciune
    • Leșin
    • Oboseala rapida
    • Respiratie ingreunata mai ales la efort
    • Confuzie sau dificultati de concentrare
    • Palpitații cardiace
    • Capacitate scazuta de efort fizic
    • Durere toracica

Aceste simptome ar putea fi, de asemenea, cauzate de îmbătrânire sau alte afecțiuni medicale, cum ar fi anemia sau hipotiroidismul .

Apariția sa este mai frecventă la vârstnici, dar poate fi intalnita și la tineri.

În ceea ce privește tratamentul si indicatiile pentru stimulator cardiac, acesta poate fi dat doar in urma unei consulatii la unul din medicii cardiologi, la Centru Medical Speranta. Este importanta consultatia deoarece medicul va investiga cauza bătăilor lente și apoi va indica cel mai bun în fiecare caz.

Dacă nu este tratată, bradicardia poate duce la complicații, inclusiv insuficiență cardiacă congestivă, accident vascular cerebral și, în unele cazuri, moarte subită.